کد مطلب: 170587
فرمانده مرزباني ناجا در گفتگو با دانا خبر داد:
اجراي طرح مهم اشراف اطلاعاتي و ارتباط بين مرزبان و مرزنشين در نقاط مرزي کشور/ هر تهديدي را رصد مي کنيم/ اشراف اطلاعاتي مرزباني از آن سوي مرزهاست
تاریخ انتشار : 1395/07/08 10:36:10
نمایش : 960
سردار قاسم رضايي با اشاره به دستگيري‌هاي اخير تروريست‌ها در نقاط مختلف مرزي اظهار داشت: هماهنگي لازم بين تمام نيروهاي مسلح در سراسر کشور به خصوص در مرزها وجود دارد و ما هيچ دغدغه‌اي مبني بر تهديد تروريستي و داعش احساس نمي‌کنيم.












 

به گزارش هفت چشمه، سردار قاسم رضايي فرمانده مرزباني ناجا در گفت‌وگو با خبرنگار شبکه اطلاع رساني راه دانا؛ با اشاره به دستگيري‌هاي اخير تروريست‌ها در نقاط مختلف مرزي اظهار داشت: مرزباني نيروي انتظامي در تمام مرزهاي کشور مستفر است و با هوشياري و دقت تمام اتفاقات مرزي را رصد مي‌کند.

وي افزود: اشراف مرزباني کشورمان از آن سوي مرزهاست و با اشراف اطلاعاتي و همکاري خوبي که مرزباني ساير کشورها به خصوص عراق و افغانستان داريم کاملا به مرزها مسلط هستيم و هرگونه تهديدي که متصور باشد را رصد مي‌کنيم.

فرمانده مرزباني ناجا با بيان اينکه دغدغه و تهديدي در مرزها نداريم عنوان کرد: هر تهديد متناسب خودش طرح و برنامه دارد و يکي از طرح‌هاي مهمي که در مرزها دنبال مي‌شود مسئله اشراف اطلاعاتي و ارتباط بين مرزبان و مرزنشين است.

سردار رضايي گفت: هماهنگي لازم بين تمام نيروهاي مسلح در سراسر کشور به خصوص در مرزها وجود دارد و ما هيچ دغدغه‌اي مبني بر تهديد تروريستي و داعش احساس نمي‌کنيم.

 

انتهاي پيام/

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
بخش های سایت
 
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif


پیوندها
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/emam3.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/leader.jpg

http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/jahanbin.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/dana.jpg